2010. február 15., hétfő

Üdvözlet mindenkinek:

Először is, bemutatkoznék. A nevem Josephine.
Álnevet használok, de nem rejtegetem az igazit. El is mondom, ha kérdezik.
Szóval tessék... felőlem lehet bármikor, aki csak egy jót akar beszélni. Én mindenféle emberekkel szeretnék megismerkedni. És megismertetni a történetemet. Illetve a másik világot, amelyben élek már lassan három éve.
Nem is tudom, hogy mikor ötlődött fel a gondolat, hogy megszeretném osztani a gondolataimat a világgal, de mivel most végre rászántam magam, hát legyen.
Nem születtem tökéletesnek. De ha így van akkor ki az? Kit nevezhetünk annak? Mert ha kora reggel belenézünk a tükörbe mit látunk? Egy olyasvalakit, aki mi vagyunk. Minden álca nélkül. Minden megjátszás nélkül. Mert olyankor tiszta a tekintetünk. A tükörben látjuk. Ott, a kietlenben.
Hányszor is próbáltam már magamba látni...
Valahogy sose sikerült. Mindig valaki mást láttam meg. Aki nem én vagyok. Remélem most magamat adhatom. Őszíntén...
Tehát mindenki, aki így érez, vagy érzett mindenképpen írjon. Nekem, hogy tanulhassak a hibákból, amit az élet vetett elénk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése