2010. február 15., hétfő

Amit elfelejteni sosem lehet

Vajon mit is rejt magában-e sor?
Sok mindent, de egyet biztosan. Azt, hogy mindenki megszületett egyszer. Én is... de a szülinapom elmúlt.
20 éves lettem. Öreg lennék? Nem, nem hinném. De most, hogy jobban belegondolok mit is lehetne ehhez hozzá fűzni? Nem telt úgy el, hogy észre sem vettem volna.
Ha belegondol bárki is, hogy mi a legfelejthetetlenebb dolog az életében én rögtön tudom a választ.
A szeretet.
Ez az egy dolog mindig körül ölel. Szinte megőrjít, ha nem lehet a részesed. Bármennyire is próbálunk érzéketlenek lenni. Nem megy. Ugyan miért is nem?
A válasz egyszerű: A víz csak akkor apad el, ha nem akarjuk látni, de attól még mindig ott csörgedezik valahol mélyen. Ilyen egyszerű.
Tehát.... ha valaki olvassa e sorokat gondoljon arra, hogy különleges. Nemcsak azon az egy napon, melyen született. Hanem az élet utolsó napjáig.
Én így teszek. Tegyen így mindenki.
UI: Boldog Születésnapot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése